Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Statistická analýza prodejů společnosti BMW Group
Kmoníček, David ; Hlavsa, Tomáš (vedoucí práce) ; Jindrová, Andrea (oponent)
Tato bakalářská práce, jejíž název zní Statistická analýza prodejů společnosti BMW Group, je rozdělena na dvě osnovní části - část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou popisovány pojmy jako obecné fungování trhu, obecná charakteristika automobilového průmyslu, významné momenty v historii automobilového průmyslu, důležité události současnosti, hlavní faktory ovlivňující prodej automobilů, nebo vybrané konkurenční koncerny. Dále jsou také popsány části společnosti BMW Group. Praktickou část lze dále rozdělit na dvě části. První část se zabývá analyzováním jednotlivých vývojů modelových řad BMW a zaznamenáváním nových technologií. Druhá část je zaměřena na analýzu a porovnání stěžejních modelů společností BMW a Mercedes-Benz, který pro BMW představuje hlavního konkurenta. Hlavními cíli bude vyhodnocení jejich vývojových tendencí, zjištění podobností vývoje prodejního trendu a následná predikce pro roky 2015 a 2016. Výsledkem analýzy bude určení leaderů jednotlivých automobilových segmentů a tomu předcházející vývoj a také zjištění, která z těchto dvou automobilek je větším výrobcem luxusních automobilů na světě.
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
Žídková, Jolana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. positioningu, marketingových programů a sekundárních asociací, jakožto základních nástrojů budování značky, a v neposlední řadě na představení a vysvětlení auditu značky. V druhé části jsou sestaveny profily jednotlivých značek a je proveden audit značky Mercedes-Benz na základě výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr práce se věnuje vytvoření aktuálního positioningu značky a doporučením pro další řízení značky Mercedes-Benz. To je zároveň sekundárním cílem práce.
Image a identita značky Mercedes-Benz
Václavík, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá vnímáním značky Mercedes-Benz na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z databáze MML-TGI a z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Mercedes-Benz v České republice kolují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.